Oura kogemused Greenstep Hubiga: usaldusväärne kommunikatsioon ja lihtne andmeedastus

Greenstep hub

Greenstep Hub on kliendiportaal, mis hõlbustab kliendi ja Greenstepi koostööd. Hetkel kasutab Hubi juba üle 500 meie kliendi. Üks neist on nutisõrmuste tootja Oura, kelle palgaarvestuse eest oleme hoolitsenud juba ligi kümme aastat. Intervjueerisime Oura palgakontakti Heidi Immoneni, kes rääkis meile, kuidas on Hubi kasutuselevõtt muutunud nende igapäevaelu.

Enne Greenstep Hubi juurutamist toimus Oura koostöö Greenstepi palgaarvestusmeeskonnaga peamiselt e-posti teel. Palgaarvestusega kaasneb alati palju konfidentsiaalseid arutelusid ja faile. Mõlemad osapooled peavad olema valvsad, et kirjad jõuaksid õigete saajateni – oleme ju kõik inimesed. Nüüd oleme Greenstep Hubi abil e-kirjadest vabanenud. Nüüd toimub palgaarvestusteenusega seotud arutelu ja failide edastamine Greenstep Hubis, mis on kindlasti hulga turvalisem keskkond. Seega ei pea kumbki osapool mõtlema, milliseid kirju krüpteerida ja milliseid mitte.

"Minu kui palgakontakti jaoks on Hub olulisem tööriist kui e-post" -Heidi Immonen / Oura Health


Usaldusväärsem ja lihtsam suhtlus

Greenstep Hubi kasutuselevõtt on toonud lisaväärtust palgaarvestuse igapäevaellu. Hubi kasutades saab klient alati usaldada, et kiri jõuab kohale – kas määratud Greenstepi töötajani või tema asendajale. "Tore, et kõik asjaosalised näevad minu kirja. Nüüd ei pea me enam muretsema, kas sõnum jõuab kohale, kui meie palgaarvestaja on näiteks haige," ütleb Immonen.

Usaldusväärsus ja ajakohane teave on Oura jaoks palgaarvestusteenuses eriti olulised. Immonen kirjeldab muudatust järgmiselt: "Kui saadan Greenstepile sõnumi, näen Hubist reaalajas, kas meeskond on seda näinud või mitte. Kui teema Greenstepi poolel edeneb, siis muutub sõnumi staatus. Nii ei vaja ma palgaarvestajalt eraldi kinnitust, kas kirja on nähtud või töödeldud."

Immonen kiidab ka Hubi otsingufunktsiooni: "Eriti meeldib mulle Hubi otsingufunktsioon. Mis puutub palgaarvestusse, siis on mu käed sageli tööd täis ja mõnikord on raske meeles pidada, kas olen juba mingitest asjaoludest Greenstepile teada andnud. Kasutades Hubi otsingut ja filtreerides näiteks meie töötaja nime järgi, näen, kas olen unustanud kirja saata või mitte. Kui ma kirja leian, näen kiiresti Greenstepi vastust ja ei pea sama asja uuesti küsima."

Greenstep Hub muudab arutelude ja jagatud failide leidmise lihtsaks
Greenstep Hub muudab arutelude ja jagatud failide leidmise lihtsaks


Sujuv juurutamine

Esimesed pilootkliendid hakkasid Hubi kasutama 2023. aasta detsembris. "Olin just Ouras alustanud, kui meie palgaarvestusmeeskond rääkis mulle võimalusest Hubiga liituda. Tahtsin algusest peale tagada, et meie igapäevases palgaarvestuses oleksid protsessid võimalikult sujuvad. Mõtlesin, et nüüd on õige aeg uusi tööviise õppida. Hub tundus mõistlik idee," ütleb Immonen.

Immoneni sõnul oli Greenstep Hubi juurutamine lihtne. Esmalt kinnitati teenuse tingimusi ja seejärel sai kohe kasutamist alustada. Administraatorina saab Immonen platvormile kutsuda ka teisi Oura kasutajaid.

Tagamaks, et Hubis olevad sõnumid ei jääks märkamatuks, saab e-posti märguandeid muuta kasutajapõhiselt. "Ma saan koheselt teate iga kirja kohta, mis Hubi saabub, ja mõnikord saan neid üsna palju. Üks meie kasutajatest lülitas oma teavitused välja, sest ta suhtleb Greenstepiga harvemini. Asendust vajavates olukordades on aga tore, et tal on ligipääs sõnumite ja dokumentide ajaloole," ütleb Immonen.

Miks kasutada Hubi?

Immonen soovitab Greenstep Hubi, sest see on oma funktsionaalsuselt lihtne ja hõlpsasti kasutatav. Kogu vajalik info on turvaliselt ühes kohas ja seda näevad kõik, kes peavad sellest osa saama. Immonen näeb, et Hubi areneb kiirelt: "Tarkvara on lühikese ajaga palju arenenud – tagasisidet kuulatakse proaktiivselt."

Greenstep investeerib märkimisväärselt Hubi arendamisse, nii praegu kui ka tulevikus. Anname aktiivselt välja uusi funktsioone ja reageerime kiiresti kasutajate tagasisidele. Viimasel ajal oleme vastanud paljude klientide ja Greenstepi töötajate soovidele: "Enim kiidetud on olnud teavituste seadete paindlikkus ja kirjades kasutaja märgistamine. Nüüd saab kasutajaid vastavalt nende õigustele jagada ka erineva tasemega rühmadesse. Näiteks raamatupidamises on osadel inimestel lubatud näha ainult võlgnevustega (accounts payable) seotud asju," ütleb Ville Sammalkorpi Hubi arendusmeeskonnast.

Hub võetakse meie kliendisuhetes kasutusele järk-järgult enne selle aasta lõppu. Hubi demovideot saate vaadata siit:

We use a third-party platform for video content. In order to view the content, you must accept third-party cookies.

Manage cookies